All Categories
    Filters
    Preferences
    جستجو

    آشنایی با سبکهای مختلف بازی اتاق فرار

    ۱. اتاق فرار کارآگاهی

    ۲. اتاق فرار جنایی

    ۳. اتاق فرار معمایی

    ۴. اتاق فرار دلهره‌آور

    ۵. اتاق فرار ترسناک

    ۶. اتاق فرار فانتزی

    ۷. اتاق فرار کمدی

    ۸. اتاق فرار درام

    سبک‌ها و ژانرهای زیادی امروزه برای بازی اتاق فرار وجود دارد که سناریوهای متفاوتی در پشت هر کدام از آنها است. اغلب علاقه‌مندان بر این باورند شرکت در یک اتاق فرار با یک نوع سبک برای یک بار کافی است و برای بار بعدی تکراری خواهد بود. اما بهتر است بدانید، اتاق فرارهایی با یک سبک ولی سناریوهای مختلف وجود دارد؛ بنابراین یک سبک بازی به هیچ وجه برایتان تکراری نخواهد شد.

    بازی های جالب و سرگرم کننده ای را می توانید در اتاق های فرار تجربه کنید ولی برخی ژانرهای اتاق فرار بسیار عجیب و جذاب است که گاها شرکت کننده ها باور نمی کنند بازی بیش نیست.

    ژانر جنایی در اتاق های فرار

    ژانر جنایی مختص سریال هایی مانند شرلوک هلمز نیست و شما در اتاق فرار نیز می توانید حس و حال رمز الود یک ژانر جنایی را تجربه کنید. در این سبک بازی همیشه یک قتل رخ داده و شما باید قاتل را پیدا کنید . شاید بسیاری بگویند این ژانر هیجانی ندارد ولی اگر وارد یک داستان مانند قاتل سریالی شوید، تجربه متفاوتی را خواهید داشت.

    ژانر ترس و دلهره

    شاید با خود بگویید چه ترسی وجود دارد وقتی میدانیم قرار است بترسیم و همه ی این داستان یک بازی است؟ ولی زمانی که در پروسه ی بازی قرار بگیرید و بدانید در یک اتاق تاریک یک موجود ترسناک نابینا وجود دارد که با کوچیکترین صدایی از شما،

    موجود به سمت شما حمله ور خواهد شد، دیگر ترس احساس غالب شما خواهد شد. کجا چنین چیزی را می توانید تجربه کنید؟

    ژانر ترسناک در اسکیپ روم

    شاید به جرات می توان گفت، پرطرفدارترین ژانر در میان تمامی بازی های اتاق فرار، بازی های ترسناک باشد. اتفاقات ناگهانی، ارواح سرگردان و زامبی هایی که ناگهان به دنبال شما حرکت می کنند، همگی در این ژانر قرار می گیرند. نکته حائز اهمیت در این مورد این است که برخی بازی ها مانند مردگان متحرک و نفرین زن سیاه پوش می تواند کاملا ترس را در بند بند وجود شما القا کند. پس در این ژانر، انتخاب بازی، مهمترین نقش را ایفا می کند.

    ژانر فانتری، عجیب و پر از چالش

    شاید مورد پسند هر کسی نباشد که در دنیای فانتزی بازی کند ولی منظور ما از فانتری، دیوارهایی با گل های صورتی و زرد نیست، بلکه بازسازی، قصه هایی چون الیس در سرزمین عجایب به مرموز ترین شکل ممکن است. تونلی که از طریق ان وارد بازی می شوید، شما را وارد دنیای معما ، رمز، ترس و دلهره می کند. جایی که سعی می کنید هر طور شده زود تر خودتان از خلاص کنید.

    نظر خود را وارد نمایید.